Czego dowiesz się z tego artykułu?
1. Jakie są największe zalety współpracy marketingowej ze stand-uperami?
2. Co ma wspólnego stand-up z influencer marketingiem?
3. Jakie są ewentualne zagrożenia?
Redakcyjny obowiązek zmusza mnie do tego, żebym na wszelki wypadek rozpoczął artykuł od definicji stand-up’u. W uproszczeniu, jest to forma zabawnego monologu wygłaszanego przez komika (stand-upera) do publiczności. Jest podobny do znanego wcześniej w Polsce kabaretu – jednak nie zobaczymy w nim dodatkowych dekoracji, strojów czy odgrywanych przez kilka osób scen. Zdecydowanie ważniejszy jest natomiast kontakt z publicznością.
Zalety współpracy ze stand-uperami
#1 Rozrywka
#2 Duża popularność
#3 Wyjście z bańki dużych miast i bezpośrednie dotarcie do mniejszych miejscowości
#4 (prawie) Wszystko to, co ma influencer marketing

Kanał Mateusza Sochy - w zdecydowanej większości są to programy lub wybrane fragmenty z dłuższych programów
#5 Stand-uperzy są tańsi od influencerów
#6 Większa autentyczność i unikalny charakter
Więcej na temat zalet współpracy marketingowej ze stand-uperami omawiamy w podcaście