O nas
O nas

O nas

Opublikowany

Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy?

PR bez krawatów to blog Roberta Tarnowskiego i  Marcina Kuchno, organizatorów cyklu spotkań o tym samym tytule. Piszemy o  komunikacji i rzeczach. Rozmawiamy z osobami. Jesteśmy ekipą młodych PR-owców, którzy po kilku latach organizowania branżowych eventów chwycili za pióra (a raczej klawiatury) i chcą napisać kilka słów o marketingu, reklamie, mediach i rzeczach.
 
Chcemy  przedstawić nasz punkt widzenia i podzielić się wiedzą, ale przede  wszystkim chłonąć know-how od najlepszych w tym fachu. Pomaga nam w tym cykl spotkań PR bez krawatów dla ludzi zajmujących  się komunikacją – public relations, marketingiem, brandingiem oraz  reklamą. Każde z nich poświęcone jest konkretnemu tematowi, np.  narzędziom PR, komunikacji online, CSR, kampaniom społecznym, PR w technologiach i wielu innym. Wśród prelegentów byli już m.in. Olaf  Krynicki, Konrad Traczyk, Karol Paciorek, Grzegorz Miecznikowski, Łukasz  Głombicki, Paulina Szmaszcz-Kurzajewska, Konrad Kruczkowski, Kamil  Bolek, Anna Iller czy Justyna Bakalarska. Na naszych spotkaniach  poznaliśmy już ponad kilka tysięcy osób!


Autorzy

Marcin Kuchno<br>

Marcin Kuchno

Marcin Kuchno – PR-owiec związany  głównie z branżą technologiczną, choć zaczynał od gastronomii i  telewizji. Do komunikacji trafił z premedytacją i od początku  wiedział, że to jest to co chce robić. Prywatnie wielki fan piw kraftowych, dobrego wina, Kresów Wschodnich, opery, miłośnik historii  nowożytnej, polskiego kina, gier strategicznych, a w weekendy piłkarz-amator.

Nie lubi czegoś nie wiedzieć i nie brać w czymś  udziału, dlatego na co dzień czas dzieli między o kilka projektów za  dużo. Zawodowo związany z agencją Remarkable Ones, w której pełni rolę Senior Communication Consultanta.
Robert Tarnowski<br>

Robert Tarnowski

Robert Tarnowski - od kilku lat jara się PR i  marketingiem, a komunikację traktuje jak sztukę. Od początku chciał  integrować naszą branżę, dlatego razem z Marcinem tworzy cykl  spotkań PR bez krawatów. Marzył o tym, żeby spotkania odbywały się nie tylko w Warszawie, ale w całej Polsce. Blog ma pomóc w osiągnięciu tego celu, a także otworzyć nowe drogi, pomóc zrealizować coś swojego.

Zawodowo zajmuje się głównie PR korporacyjnym i doradztwem  strategicznym. Na blogu chciałby jednak pisać o czymś innym –  video marketingu, mediach i sponsoringu. Chętnie pogada z inspirującymi ludźmi  i przeleje to na papier! W wolnej chwili uwielbia obejrzeć dobry film, szczególnie Allena, spróbować dobrej whisky. Chciałby mieć w domu ścianę pokrytą alkoholami z całego świata. Od niedawna próbuje robić i montować filmy.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Prosty język, głupcze

temu

Bootstrapping, pivot, skalowanie, redundancja, disruptive – to tylko kilka przykładów słów, które należą do specjalistycznego żargonu branży skupiającej się na rozwiązaniach z działu nowych technologii. Takim słowniczkiem może pochwalić się niemal każde środowisko biznesowe i w zasadzie nic w tym złego, dopóki wszyscy wiedzą o co chodzi. Kiedy jednak „branżowe słowa” przebijają się do przekazów marketingowych, to może zwiastować komunikacyjną katastrofę.
PR-owcu, za chwilę obudzisz się z ręką w nocniku…

temu

… jeśli nie ogarniesz zmian, które nadchodzą wraz z wejście w życie Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych. Czasu zostało już naprawdę niewiele – czas na rachunek sumienia? Jesteś na to gotowy? Sprawdź to z najnowszym e-bookiem wydanym przez Prowly.
Co słychać w Content Marketingu w 2018 roku?

temu

Podczas kwietniowego spotkania PR bez krawatów w Warszawie na tapetę wzięliśmy temat content marketingu. Zagadnienie to pojawiło się u nas nie po raz pierwszy. Jakieś 2 lata temu zdecydowaliśmy, że warto przyjrzeć się, jak rozwija się ta dziedzina komunikacji, a był to okres naszej fascynacji Legendami Allegro. Co zmieniło się od tamtej pory?
Kto powinien odpowiadać za employer branding?

temu

Rekruterzy muszą zmierzyć się z dużym wyzwaniem - wzmacniającym się rynkiem pracownika. To nowa sytuacja, która sprawiła, że przedsiębiorstwa w Polsce coraz bardziej angażują się w działania employer branding. Nagle okazuje się, że zatrudnienie dobrego pracownika trwa nawet kilka miesięcy, a przekonanie aktualnych, żeby zostali, graniczy z cudem. Wniosek? Trzeba zbudować atrakcyjny wizerunek pracodawcy, tylko jak i kto powinien to zrobić?

Wypiliśmy kawę z najlepszym PR-owcem na Węgrzech – cz. 2

Jakiś czas temu odwiedziliśmy Budapeszt, gdzie wypiliśmy kawę z prezes Uniomedia – największej węgierskiej agencji PR. Druga część naszej rozmowy z Zsofią Balatoni skupiła się na influence marketingu, CSR-ze, ale również na węgierskim środowisku PR-owym.