O nas
O nas

O nas

Opublikowany

Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy?

PR bez krawatów to blog Roberta Tarnowskiego i  Marcina Kuchno, organizatorów cyklu spotkań o tym samym tytule. Piszemy o  komunikacji i rzeczach. Rozmawiamy z osobami. Jesteśmy ekipą młodych PR-owców, którzy po kilku latach organizowania branżowych eventów chwycili za pióra (a raczej klawiatury) i chcą napisać kilka słów o marketingu, reklamie, mediach i rzeczach.
 
Chcemy  przedstawić nasz punkt widzenia i podzielić się wiedzą, ale przede  wszystkim chłonąć know-how od najlepszych w tym fachu. Pomaga nam w tym cykl spotkań PR bez krawatów dla ludzi zajmujących  się komunikacją – public relations, marketingiem, brandingiem oraz  reklamą. Każde z nich poświęcone jest konkretnemu tematowi, np.  narzędziom PR, komunikacji online, CSR, kampaniom społecznym, PR w technologiach i wielu innym. Wśród prelegentów byli już m.in. Olaf  Krynicki, Konrad Traczyk, Karol Paciorek, Grzegorz Miecznikowski, Łukasz  Głombicki, Paulina Szmaszcz-Kurzajewska, Konrad Kruczkowski, Kamil  Bolek, Anna Iller czy Justyna Bakalarska. Na naszych spotkaniach  poznaliśmy już ponad kilka tysięcy osób!


Autorzy

Marcin Kuchno<br>

Marcin Kuchno

Marcin Kuchno – PR-owiec związany  głównie z branżą technologiczną, choć zaczynał od gastronomii i  telewizji. Do komunikacji trafił trochę przypadkiem, ale od początku  wiedział, że to jest to co chce robić. Prywatnie wielki fan piw kraftowych, dobrego wina, Kresów Wschodnich, opery, miłośnik historii  nowożytnej, polskiego kina, gier strategicznych, a w weekendy piłkarz-amator.

Nie lubi czegoś nie wiedzieć i nie brać w czymś  udziału, dlatego na co dzień czas dzieli między o kilka projektów za  dużo. Zawodowo związany z agencją Remarkable Ones, w której pełni rolę Senior Communication Consultanta.
Robert Tarnowski<br>

Robert Tarnowski

Robert Tarnowski - od kilku lat jara się PR i  marketingiem, a komunikację traktuje jak sztukę. Od początku chciał  integrować naszą branżę, dlatego razem z Marcinem tworzy cykl  spotkań PR bez krawatów. Marzył o tym, żeby spotkania odbywały się nie tylko w Warszawie, ale w całej Polsce. Blog ma pomóc w osiągnięciu tego celu, a także otworzyć nowe drogi, pomóc zrealizować coś swojego.

Zawodowo zajmuje się głównie PR korporacyjnym i doradztwem  strategicznym. Na blogu chciałby jednak pisać o czymś innym –  video marketingu, mediach i sponsoringu. Chętnie pogada z inspirującymi ludźmi  i przeleje to na papier! W wolnej chwili uwielbia obejrzeć dobry film, szczególnie Allena, spróbować dobrej whisky. Chciałby mieć w domu ścianę pokrytą alkoholami z całego świata. Od niedawna próbuje robić i montować filmy.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pornograficzny marketing - Pornhub case study

temu

Promocja portalu pornograficznego to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim może stanąć marketer. Ograniczenia prawne, bardzo trudna tematyka, różnice kulturowe, nienajlepszy wizerunek całej branży, naturalna chęć zachowania prywatności… To już promocja papierosów jest znacznie łatwiejsza. Chyba że jesteś marketerem Pornhuba.
Nadchodzi rewolucja na Prowly! Co wiemy o zmianach?

temu

Mówią na mieście, że idzie nowe. Prowly zapowiedziało nową odsłonę swojej platformy. Dla nas to kwestia szczególnie istotna, bo nie tylko korzystamy z tego narzędzia na co dzień jako PR-owcy, ale skoro czytacie ten wpis to pewnie zdajecie sobie sprawę, że właśnie na Prowly „stoi” nasz blog. A co zapowiada ekipa z Madalińskiego?
Bądź jak Winston, czyli 4 lekcje dla PR-owców z filmu „Czas mroku”

temu

Winston Churchill to jeden z najciekawszych i najwybitniejszych polityków w historii świata. Debiutujący ostatnio w kinach film „Czas mroku”, przybliża jego sylwetkę w jednym z najtrudniejszych momentów w jego karierze, czyli w chwili objęcia po raz pierwszy urzędu premiera Zjednoczonego Królestwa, w samym środku wojennej zawieruchy. I choć o filmie już wiele powiedziano, zwłaszcza ze względu na genialną rolę Garego Oldmana, to w tym wpisie chcemy powiedzieć o kilku rzeczach, których jak PR-owcy możemy się nauczyć od Winstona Churchilla.
Jak się robi storytelling w polskich kampaniach wideo? - przykłady

temu

„Chcielibyśmy zastosować ten popularny storytelling w naszej najnowszej kampanii wideo. Przygotujecie jakąś rekomendację na jutro?” – takie zadanie klienci coraz częściej zlecają agencjom reklamowym, PR czy contentowym. I choć dużo mówi się o strukturze opowieści czy archetypach, w praktyce o dobry efekt nie tak łatwo. Stworzenie ciekawej i odpowiednio oddziałującej historii wymaga czasu, wiedzy oraz inspiracji.

Wypiliśmy kawę z najlepszym PR-owcem na Węgrzech – cz. 2

Jakiś czas temu odwiedziliśmy Budapeszt, gdzie wypiliśmy kawę z prezes Uniomedia – największej węgierskiej agencji PR. Druga część naszej rozmowy z Zsofią Balatoni skupiła się na influence marketingu, CSR-ze, ale również na węgierskim środowisku PR-owym.