O nas
O nas

O nas

Opublikowany

Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy?

PR bez krawatów to blog Roberta Tarnowskiego i  Marcina Kuchno, organizatorów cyklu spotkań o tym samym tytule. Piszemy o  komunikacji i rzeczach. Rozmawiamy z osobami. Jesteśmy ekipą młodych PR-owców, którzy po kilku latach organizowania branżowych eventów chwycili za pióra (a raczej klawiatury) i chcą napisać kilka słów o marketingu, reklamie, mediach i rzeczach.
 
Chcemy  przedstawić nasz punkt widzenia i podzielić się wiedzą, ale przede  wszystkim chłonąć know-how od najlepszych w tym fachu. Pomaga nam w tym cykl spotkań PR bez krawatów dla ludzi zajmujących  się komunikacją – public relations, marketingiem, brandingiem oraz  reklamą. Każde z nich poświęcone jest konkretnemu tematowi, np.  narzędziom PR, komunikacji online, CSR, kampaniom społecznym, PR w technologiach i wielu innym. Wśród prelegentów byli już m.in. Olaf  Krynicki, Konrad Traczyk, Karol Paciorek, Grzegorz Miecznikowski, Łukasz  Głombicki, Paulina Szmaszcz-Kurzajewska, Konrad Kruczkowski, Kamil  Bolek, Anna Iller czy Justyna Bakalarska. Na naszych spotkaniach  poznaliśmy już ponad kilka tysięcy osób!


Autorzy

Marcin Kuchno<br>

Marcin Kuchno

Marcin Kuchno – PR-owiec związany  głównie z branżą technologiczną, choć zaczynał od gastronomii i  telewizji. Do komunikacji trafił trochę przypadkiem, ale od początku  wiedział, że to jest to co chce robić. Prywatnie wielki fan piw kraftowych, dobrego wina, Kresów Wschodnich, opery, miłośnik historii  nowożytnej, polskiego kina, gier strategicznych, a w weekendy piłkarz-amator.

Nie lubi czegoś nie wiedzieć i nie brać w czymś  udziału, dlatego na co dzień czas dzieli między o kilka projektów za  dużo. Po pracy rozwija też projekt DISCO:VR, w którym odpowiada za komunikację z mediami.
Robert Tarnowski<br>

Robert Tarnowski

Robert Tarnowski - od kilku lat jara się PR i  marketingiem, a komunikację traktuje jak sztukę. Od początku chciał  integrować naszą branżę, dlatego razem z Marcinem tworzy cykl  spotkań PR bez krawatów. Marzył o tym, żeby spotkania odbywały się nie tylko w Warszawie, ale w całej Polsce. Blog ma pomóc w osiągnięciu tego celu, a także otworzyć nowe drogi, pomóc zrealizować coś swojego.

Zawodowo zajmuje się głównie PR korporacyjnym i doradztwem  strategicznym. Na blogu chciałby jednak pisać o czymś innym –  video marketingu, mediach i sponsoringu. Chętnie pogada z inspirującymi ludźmi  i przeleje to na papier! W wolnej chwili uwielbia obejrzeć dobry film, szczególnie Allena, spróbować dobrej whisky. Chciałby mieć w domu ścianę pokrytą alkoholami z całego świata. Od niedawna próbuje robić i montować filmy.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Dlaczego nie warto stosować clickbaitów w PR i content marketingu

temu

Przeglądając nasze newsfeedy często trafiamy na tytuły, którym po prostu nie możemy się oprzeć. „Lewandowski znowu TO zrobił”, „Niesamowite! ON TEŻ TO MA!”, "Nie uwierzysz, co znana piosenkarka miała pod sukienką…". Musimy kliknąć.  Czy skoro media cały czas sięgają po clickbaity, to czy  warto wykorzystywać je w naszych działaniach public relations? Czy może nie  opłaca się rozczarowywać naszych odbiorców kolejnym, obiecującym za dużo, tytułem?
Mistrzowie drugiego planu - czy PR jest na wymarciu?

temu

Czasem zastanawiam się jak to się stało, że trafiłem akurat do komunikacji, a konkretnie do PR-u. Kiedy zaczynałem pierwsze PR-owe projekty, miałem pewne, zupełnie złudne wyobrażenie na temat tej branży, które wynikało z braku rozeznania i po części z amerykańskich przekazów zawartych w filmach i serialach. Dziś, po kilku latach weryfikacji, mogę powiedzieć jedno - nie jest najlepiej. Prawda jest taka, że opinia na temat PR-u jest kiepska. Niewiele osób wie czym my właściwie się zajmujemy i po co to robimy. Najczęściej spotykany kontekst związany z PR-em w mediach to "czarny PR". Sami sobie kręcimy sznur na szyję. Ale dlaczego tak właściwie musi być?
Wszystkie pytania, jakie chcieliście zadać freelancerowi w PR

temu

„Po co pracować dla kogoś? Sam przecież zarobię więcej. Chociaż z drugiej strony, znaleźć klienta nie jest tak łatwo, konkurencja duża”. Założę się, że większość z nas ma takie myśli na pewnym etapie swojej kariery w public relations czy marketingu. Jak to jest naprawdę z pracą na własny rachunek opowiedział mi Michał Wrzosek, który już od 8 lat pracuje jako freelancer, a do tego ma własny PR-owy sturtup.
3 błędy, które położą każdą prezentację

temu

Do Piotra Buckiego, albo Kamila Kozieła nam daleko, ale od początku naszej działalności najpierw jako koło naukowe i potem po prostu PR bez krawatów, zrobiliśmy i zobaczyliśmy "parę" prezentacji. Na naszych eventach wystąpiło kilkudziesięciu specjalistów w zakresie komun

Wypiliśmy kawę z najlepszym PR-owcem na Węgrzech – cz. 2

Jakiś czas temu odwiedziliśmy Budapeszt, gdzie wypiliśmy kawę z prezes Uniomedia – największej węgierskiej agencji PR. Druga część naszej rozmowy z Zsofią Balatoni skupiła się na influence marketingu, CSR-ze, ale również na węgierskim środowisku PR-owym.