Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy?
PR bez krawatów to blog Marcina Kuchno i Roberta Tarnowskiego, organizatorów cyklu spotkań o tym samym tytule. Piszemy o komunikacji i rzeczach. Rozmawiamy z osobami. Jesteśmy ekipą młodych PR-owców, którzy po kilku latach organizowania branżowych eventów chwycili za pióra (a raczej klawiatury) i chcą napisać kilka słów o marketingu, reklamie, mediach i rzeczach.
Chcemy przedstawić nasz punkt widzenia i podzielić się wiedzą, ale przede wszystkim integrować naszą branżę. Pomaga nam w tym cykl spotkań PR bez krawatów dla ludzi zajmujących się komunikacją – public relations, marketingiem, brandingiem oraz reklamą. Każde z nich poświęcone jest konkretnemu tematowi, np. narzędziom PR, komunikacji online, CSR, kampaniom społecznym, PR w technologiach i wielu innym.
Wśród prelegentów byli już m.in. Olaf Krynicki, Jarosław Kuźniar, Karol Paciorek, Grzegorz Miecznikowski, Dagmara Pakulska, Paulina Szmaszcz-Kurzajewska, Konrad Kruczkowski, Kamil Bolek, Konrad Traczyk czy Justyna Bakalarska. Na naszych spotkaniach poznaliśmy już ponad kilka tysięcy osób!
Autorzy

Marcin Kuchno – PR-owiec ze specjalizacją w obszarze brand PR-u. Do komunikacji trafił przez Ryana Goslinga i od razu wiedział, że to jest to co chce robić. Prywatnie wielki fan piw kraftowych, dobrego wina, Kresów Wschodnich, opery, miłośnik historii nowożytnej, polskiego kina, gier strategicznych i nowinek technologicznych.
Nie lubi czegoś nie wiedzieć i nie brać w czymś udziału, dlatego na co dzień czas dzieli między o kilka projektów za dużo. Zawodowo związany z agencją Komunikacja Plus, w której pełni rolę Head of Tech&Consumer.
Nie lubi czegoś nie wiedzieć i nie brać w czymś udziału, dlatego na co dzień czas dzieli między o kilka projektów za dużo. Zawodowo związany z agencją Komunikacja Plus, w której pełni rolę Head of Tech&Consumer.

Robert Tarnowski – komunikację i marketing traktuje jak sztukę, która wymaga nie tylko talentu, ale przede wszystkim ciężkiej i systematycznej pracy. Od ponad 8 lat tworzy strategie PR, content marketingowe i zarządza kryzysami.
Budował bezpieczeństwo energetyczne z PGNiG. Przejechał pół Polski organizując eventy dla BMW i dziennikarzy motoryzacyjnych. Wspierał komunikacyjnie sprzedaż inwestycji biurowych oraz mieszkaniowych Skanska, a także tworzył strategie komunikacji społecznej przy inwestycjach wartych setki miliony złotych. Wspierał także komunikacyjnie uczestników przetargów zbrojeniowych wartych dziesiątki miliardów złotych. Był nawet w Afryce (prawie), żeby informować o sukcesach ORLEN Team na rajdzie Dakar.
