O nas
O nas

O nas

Opublikowany

Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy?

PR bez krawatów to blog Roberta Tarnowskiego i  Marcina Kuchno, organizatorów cyklu spotkań o tym samym tytule. Piszemy o  komunikacji i rzeczach. Rozmawiamy z osobami. Jesteśmy ekipą młodych PR-owców, którzy po kilku latach organizowania branżowych eventów chwycili za pióra (a raczej klawiatury) i chcą napisać kilka słów o marketingu, reklamie, mediach i rzeczach.
 
Chcemy  przedstawić nasz punkt widzenia i podzielić się wiedzą, ale przede  wszystkim chłonąć know-how od najlepszych w tym fachu. Pomaga nam w tym cykl spotkań PR bez krawatów dla ludzi zajmujących  się komunikacją – public relations, marketingiem, brandingiem oraz  reklamą. Każde z nich poświęcone jest konkretnemu tematowi, np.  narzędziom PR, komunikacji online, CSR, kampaniom społecznym, PR w technologiach i wielu innym. Wśród prelegentów byli już m.in. Olaf  Krynicki, Konrad Traczyk, Karol Paciorek, Grzegorz Miecznikowski, Łukasz  Głombicki, Paulina Szmaszcz-Kurzajewska, Konrad Kruczkowski, Kamil  Bolek, Anna Iller czy Justyna Bakalarska. Na naszych spotkaniach  poznaliśmy już ponad kilka tysięcy osób!


Autorzy

Marcin Kuchno<br>

Marcin Kuchno

Marcin Kuchno – PR-owiec związany  głównie z branżą technologiczną, choć zaczynał od gastronomii i  telewizji. Do komunikacji trafił z premedytacją i od początku  wiedział, że to jest to co chce robić. Prywatnie wielki fan piw kraftowych, dobrego wina, Kresów Wschodnich, opery, miłośnik historii  nowożytnej, polskiego kina, gier strategicznych, a w weekendy piłkarz-amator.

Nie lubi czegoś nie wiedzieć i nie brać w czymś  udziału, dlatego na co dzień czas dzieli między o kilka projektów za  dużo. Zawodowo związany z agencją Remarkable Ones, w której pełni rolę Senior Communication Consultanta.
Robert Tarnowski<br>

Robert Tarnowski

Robert Tarnowski - od kilku lat jara się PR i  marketingiem, a komunikację traktuje jak sztukę. Od początku chciał  integrować naszą branżę, dlatego razem z Marcinem tworzy cykl  spotkań PR bez krawatów. Marzył o tym, żeby spotkania odbywały się nie tylko w Warszawie, ale w całej Polsce. Blog ma pomóc w osiągnięciu tego celu, a także otworzyć nowe drogi, pomóc zrealizować coś swojego.

Zawodowo zajmuje się głównie PR korporacyjnym i doradztwem  strategicznym. Na blogu chciałby jednak pisać o czymś innym –  video marketingu, mediach i sponsoringu. Chętnie pogada z inspirującymi ludźmi  i przeleje to na papier! W wolnej chwili uwielbia obejrzeć dobry film, szczególnie Allena, spróbować dobrej whisky. Chciałby mieć w domu ścianę pokrytą alkoholami z całego świata. Od niedawna próbuje robić i montować filmy.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Ile płacisz marketerze? Rusza badanie e-marketingu

temu

Choć niektórzy narzekają, że wszędzie tylko chodzi o pieniądze, to naszym zdaniem o hajsie mówi się za mało! Poza tym, piszemy o komunikacji, nie chcemy zamykać się tylko w szufladce z „Public Relations”, interesuje nas wszystko co nowe i co jest online. Dlatego postanowiliśmy zostać patronem badania na temat krajobrazu polskiego e-marketingu, którego organizatorem jest WhitePress.
Czemu reklamy Nike podbijają internet?

temu

W ciągu ostatnich kilku lat każda większa produkcja filmowa Nike odnotowywała miliony wyświetleń online. Takie filmy jak „The Last Game”, „Winner Stays On” czy „The Switch” zna nie tylko każdy fan tej marki i sportu. Znają je także osoby, które na co dzień nie śledzą poczynań Cristiano Ronaldo, a sport uprawiają tylko od 1 do 6 stycznia w ramach postanowień noworocznych. Jak Nike udało się to osiągnąć? Czego od tej marki mogą nauczyć się marketingowcy?
Jak nie dać się "wypalić"?

temu

Ten wpis będzie nieco inny od tych, które piszę z reguły. Tym razem nie mam żadnej kolejnej spektakularnej kampanii do omówienia, nowych PR-owych poradników, narzędzi i w ogóle niczego w tym stylu. Tym razem chciałem żebyśmy pogadali o czymś, co w branży kreatywnej (zapewne nie tylko) często się zdarza – wypalenie. Jak się przed nim ustrzec? Gdzie szukać inspiracji?
Czy potrzebujemy kolejnej platformy video? – o IGTV słów kilka

temu

Rano, jeszcze przed wstaniem z łóżka, przeglądamy Instastories. W drodze do pracy dostajemy kilka nowych snapów. Podczas przerwy na kawę w korpo oglądamy śmieszny filmik na YT. W międzyczasie nowe stories, snapy. W domu oglądamy kilka materiałów poradnikowych na oraz daily vlog naszego ulubionego influencera. Z kolei na vimeo  filmiki z wakacji w poszukiwaniu inspiracji, a przed snem wybieramy coś z oferty Netflixa, Showmaxa czy HBO GO.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.