Mówią na mieście, że idzie nowe. Prowly zapowiedziało nową odsłonę swojej platformy. Dla nas to kwestia szczególnie istotna, bo nie tylko korzystamy z tego narzędzia na co dzień jako PR-owcy, ale skoro czytacie ten wpis to pewnie zdajecie sobie sprawę, że właśnie na Prowly „stoi” nasz blog. A co zapowiada ekipa z Madalińskiego?
1. Łatwiejsza obsługa
2. Więcej informacji o odbiorcach
3. Dane, dane, dane...
Poza rozmaitymi danymi dotyczącymi skuteczności dotarcia do poszczególnych kontaktów, całych grup czy segmentów, w Prowly pojawią się również m.in. statystyki dotyczące Brand Journali i odbywającego się na nich ruchu w podziale na wszystkie dodawane do niego treści. Wszyscy zdajemy sobie dziś sprawę, że przyszłość PR-u opiera się na pomiarach i analityce, dlatego też chcemy dać naszym użytkownikom narzędzie, które tym trendom sprosta.
Joanna Drabent, CEO Prowly