PR-owcu, za chwilę obudzisz się z ręką w nocniku…
Kopiuj tekst

PR-owcu, za chwilę obudzisz się z ręką w nocniku…

… jeśli nie ogarniesz zmian, które nadchodzą wraz z wejście w życie Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych. Czasu zostało już naprawdę niewiele – czas na rachunek sumienia? Jesteś na to gotowy? Sprawdź to z najnowszym e-bookiem wydanym przez Prowly.

Z napisaniem tekstu o RODO zbierałem się jakieś 10 miesięcy. Serio. Od początku ten temat uznałem za ważny i za taki, o którym warto pisać, bo pewnie ludzie chcą o tym wiedzieć. Dlaczego zatem tak długo? Bo to wcale nie jest taki łatwy temat, zwłaszcza, że wiąże się z regulacjami prawnymi itd. itd. Co więcej, myślę, że takich osób, które podobnie jak ja zdają sobie sprawę z powagi sytuacji, ale jakoś nie mogą się do tego zebrać jest bardzo dużo, a wśród nich wielu szefów agencji PR-owych, reklamowych i innych firm związanych z komunikacją marketingową. A 25 maja już za chwilę. Co robić? Uciekać z kraju (czy raczej z Unii Europejskiej)? Ukryć się i przeczekać? Na szczęście jest ratunek. Nadciąga kawaleria z Edytą Kowal z Prowly na czele.
Przygotowany przez Prowly, JSLegal, Fundacje Panoptykon i Szapiro Schwann Public Relations, e-book „RODO w PR cz.1” jest jak kroplówka na kacu. Ratuje życie. Naprawdę szanuję pracę, która wykonała ekipa tworząc przystępny, ale bardzo merytoryczny materiał na temat tego co i jak zrobić, żeby spać spokojnie po 25 maja i z pobłażaniem patrzeć na panikę spóźnialskich.
Sam materiał rozpoczyna się od solidnej wkładki na temat fundamentalnych zasad przetwarzania danych oraz opisu uprawnień osób, których dane dotyczą. Następnie dostajemy konkrety na temat tego kogo RODO dotyczy, jakie wprowadza nowe regulacje (uwaga, rzućcie okiem na kary – poważna sprawa). W dalszej części szczegółowo opisano jak przeprowadzić audyt a całość zamyka analiza klauzul i polityk wraz ze wskazaniem dobrych i złych praktyk.
Jak to wszystko wygląda? Mega solidnie. Ponad 30 stron konkretów na temat regulacji, zasad, porad, rozwiązań, które pomagają ogarnąć chaos informacyjny wokół RODO. To wciąż bardzo trudny temat, a czasu jest naprawdę mało, więc jeśli dobrnęliście do tego miejsca, to zróbcie teraz click i ściągnijcie raport o tu: https://prow.ly/2I5tXtm.  
Powiązane artykuły
Why We Write – czyli o co chodzi z tym blogiem

Wyobraźcie sobie czerwcowy, ciepły wieczór, kilka butelek whisky, The Black Keys w głośnikach. W takich właśnie okolicznościach powstają najlepsze pomysły, a raczej w takich powstają pomysły, które wydają się być najlepsze na świecie. W naszym przypadku jednak jedna z ta
Ile płacisz marketerze? Rusza badanie e-marketingu

Choć niektórzy narzekają, że wszędzie tylko chodzi o pieniądze, to naszym zdaniem o hajsie mówi się za mało! Poza tym, piszemy o komunikacji, nie chcemy zamykać się tylko w szufladce z „Public Relations”, interesuje nas wszystko co nowe i co jest online. Dlatego postanowiliśmy zostać patronem badania na temat krajobrazu polskiego e-marketingu, którego organizatorem jest WhitePress.
Nadchodzi rewolucja na Prowly! Co wiemy o zmianach?

Mówią na mieście, że idzie nowe. Prowly zapowiedziało nową odsłonę swojej platformy. Dla nas to kwestia szczególnie istotna, bo nie tylko korzystamy z tego narzędzia na co dzień jako PR-owcy, ale skoro czytacie ten wpis to pewnie zdajecie sobie sprawę, że właśnie na Prowly „stoi” nasz blog. A co zapowiada ekipa z Madalińskiego?
Bądź jak Winston, czyli 4 lekcje dla PR-owców z filmu „Czas mroku”

Winston Churchill to jeden z najciekawszych i najwybitniejszych polityków w historii świata. Debiutujący ostatnio w kinach film „Czas mroku”, przybliża jego sylwetkę w jednym z najtrudniejszych momentów w jego karierze, czyli w chwili objęcia po raz pierwszy urzędu premiera Zjednoczonego Królestwa, w samym środku wojennej zawieruchy. I choć o filmie już wiele powiedziano, zwłaszcza ze względu na genialną rolę Garego Oldmana, to w tym wpisie chcemy powiedzieć o kilku rzeczach, których jak PR-owcy możemy się nauczyć od Winstona Churchilla.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.