Choć niektórzy narzekają, że wszędzie tylko chodzi o pieniądze, to naszym zdaniem o hajsie mówi się za mało! Poza tym, piszemy o komunikacji, nie chcemy zamykać się tylko w szufladce z „Public Relations”, interesuje nas wszystko co nowe i co jest online. Dlatego postanowiliśmy zostać patronem badania na temat krajobrazu polskiego e-marketingu, którego organizatorem jest WhitePress.
Co roku powstaje wiele badań dotyczących reklamy i marketingu. Powstają też raporty dotyczące zasięgów poszczególnych mediów internetowych. Jednak sfera działań marketingowych on-line jest owiana tajemnicą. Nie wiadomo które platformy i formaty reklamowe cieszą się największym powodzeniem. Ile firmy wydają na reklamę w internecie? Ile pieniędzy idzie w social media a ile do influencerów? Przyszedł czas, żeby powiedzieć „sprawdzam"
Paweł Strykowski, CEO WhitePress
Wyniki pojawią się między innymi na naszym blogu. 😊