Kolejna Połówka leci do Was a w niej trochę o alkoholu, który nie zbiera lajków; o redakcji, która była i już jej nie ma; o niby taniej, ale naprawde dobrej akcji; o przestrzeni pełnej dobra i o królu Żubru, albo Lwie.
#1 #ZeroLikesGiven: Marka Kahlúa przygotowała wystawę postów, które uzyskały 0 lajków
Producent popularnego likieru Kahlúa (byłem fanem połączenia z absyntem) postanowił stworzyć nietypową wystawę, składającą się tylko z tych postów z Instagrama, które nie uzyskały żadnych polubień. Producent chce przez to zwrócić uwagę na zjawisko FOMO, czyli strachu przed ominięciem/nie uczestniczeniem, który staje się coraz większym problemem naszych czasów.

PS miał ktoś z Was kiedyś 0 lajków na IG?
Więcej na Nowym Marketingu
#2 Koniec VICE w Polsce!
Takie informacje w naszej branży to wyjątkowy smuteczek. Jaki VICE by nie był (a na pewno był ciekawy!) to z Polski się zawija. Rynek nie ma litości. I gdzie ja teraz dowiem się jak wygląda wciąganie sproszkowanej wódki nosem?
Więcej na Wirtualne Media
#3 „Kradzież to prawdziwa sztuka” – ambient Netflixa
274 ziko i ambient gotowy. Tyle ponoć zapłacił Netflix za ekspozycję na rynku. Choć ostatecznie Ratusz zapowiada podniesienie stawki + plus cały projekt kosztował dużo więcej (wykonanie, agencja, praca nad pomysłem itd.) to w sprytny sposób przemycono tę kwotę i to ona się pojawia na pierwszym miejscu. Poza tym to akurat jest po prostu dobra akcja.

Więcej na Marketing przy kawie
#4 „Przestrzeń pełna dobra” Ikei: cztery dni, tysiące przedmiotów w nowych domach
„Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym” – ta idea przyświecała akcji Ikei w Krakowie. Dzięki jej nagłośnieniu w 4 dni wzięło w niej udział ponad 500 krakowian. Wow! Takie akcje szanujemy!
Więcej na Marketing przy kawie
#5 Król lew w kinie - Lion King w marketingu
Nowa wersja „Króla Lwa” budziła emocje jeszcze zanim weszła na ekrany kin – lecz gdy tylko odbyła się premiera filmu, cały internet zalały „lwie” kreacje wielu marek, które próbują się podpiąć pod ten globalny fenomen. Nowy Marketing zebrał kilkanaście najciekawszych.

Więcej na Nowym Marketingu