Wielki powrót na YouTube, wiadomości z Twittera i Snapa, recykling w marketingu oraz wielkie sprzątanie góry - to wszystko znajdziecie w sierpniowej prasówce numer jeden!
#1 Paciorek i Markowicz wznawiają vloga Lekko Stronniczy po ponad 4 latach przerwy
Włodka i Karola oglądaliśmy lata temu niemal dzień w dzień! Swego czasu był to najpopularniejszy daily vlog w polskim internecie z bardzo przyjemnym i lekkim contentem. Jak grom z jasnego nieba wrócili nagle jako duet i każdy może być znowu Lekko Stronniczy ❤
Więcej na Wirtualne media
#2 Prostsza nawigacja i większa ilość funkcji. Twitter wprowadza redesign na platformie
Twitter przechodzi gruntowną przebudowę. Firma testuje nową wersję strony internetowej już od początku roku, a teraz nowe funkcje zostaną udostępnione publicznie. Platforma zmienia się na prośby użytkowników. Czy pozwoli to na przedłużenie życia platformy, która chyba lata świetności ma już za sobą?
Więcej na Medialna Perspektywa
#3 Snapchat pozyskał w drugim kwartale tego roku 13 mln użytkowników
Kolejna platforma, która już miała się powoli zawijać z rynku, a jednak jeszcze żyje. Snap, mimo dominacji Instagrama i rozpychania się TikToka, wciąż się trzyma i nawet zyskuje użytkowników - jednak na powrót do dawnej pozycji raczej szans już nie ma.
Więcej na Press
#4 Minimising waste – jak kwestia recyklingu może wpłynąć na sprzedaż
Przeszło 95 proc. towarów wytwarzanych przez światową gospodarkę jest opakowana. Co ciekawe – nasz kraj jest jednym z największych rynków opakowań w Europie. Polska Izba Opakowań wskazuje, że jego wartość w 2015 r. wyniosła 40 mld złotych. Brzmi jak biznes? Owszem! Brief w swoim tekście opisuje jak można wykorzystać trend minimising waste w sprzedaży.
Więcej na Brief
#5 Marka Bally zebrała prawie 2 tony śmieci ze szczytu Mount Everest
W tym roku szwajcarska marka odzieżowa Bally utworzyła organizację Peak Outlook Initiative, której celem jest ochrona środowisk górskich na całym świecie. Podczas pierwszej ekspedycji na wysokości powyżej 8 tys. metrów nad poziomem morza udało się zebrać prawie 2 tony śmieci.

Więcej na Nowy Marketing