W ostatnim tygodniu w branży mówiło się o kampanii społecznej z bohaterami, którzy wcale nie są z innej bajki, o wódce w Krakowie (bo czy wypada czy też nie), o muzycznym contencie i lokowaniu u Pezeta i o piwkach, ale takich całkiem zero. A wszystko to okraszone odrobiną Lublina. Smacznego!
#1 „Nie jestem z innej bajki” – osoby z zespołem Downa jako bohaterowie znanych bajek w projekcie z ważnym przekazem
Bardzo ciekawy projekt prosto z Poznania. Akcja „Nie jestem z innej bajki” zwraca uwagę na problem braku akceptacji wśród społeczeństwa osób z zespołem Downa oraz powielania krzywdzących stereotypów na ich temat. W ramach projektu stworzono serię przepięknych zdjęć, w których dzieci i młodzież z zespołem Downa wystąpiły w roli bohaterów najpopularniejszych bajek.

Więcej na Nowy Marketing
#2 Kontrowersje wokół spotu American Airlines – czy są słuszne? [opinie]
American Airlines postanowiło promować Kraków wódką. Popularna firma w spocie przedstawiał kierunki lotów i wymieniał skojarzenia związane z poszczególnymi miastami – w ten sposób przewoźnik zachęcał m.in. do odbycia rejsu po Dunaju w Budapeszcie, odwiedzenia plaż w Tel-Awiwe oraz napicia się wódki z przyjacielem w Krakowie. Czy to był dobry pomysł? W tekście na Nowym Marketingu można przeczytać ciekawych kilka głosów ekspertów na ten temat.
Więcej na Nowy Marketing
#3 Pezet na nowej płycie lokuje markę STR8
Pezet we wrześniu wyda płytę zatytułowaną "Muzyka Nowoczesna", na której znajdzie się utwór wyprodukowany we współpracy z marką kosmetyków dla mężczyzn STR8. Produkt jest lokowany w otwierającym płytę utworze ("Intro"), w którym raper nawiązuje do hasła marki STR8 - "Go for great".
Więcej na Press
#4
Wystartowała przyjemna internetowa kampania reklamowa bezalkoholowej wersji piwa Perła (produkowanego przez Browary Lubelskie Perła). Polecam, bo spoty są bardzo przyjemne, zupełnie nie dlatego, że skończyłem liceum w Lublinie. W ogóle.
Więcej na Wirtualne Media
#5 Nowa kampania promocyjna Lublina – Historie tworzą się tutaj
Dobra, znowu Lublin... Ale sami popatrzcie jakie to jest super! Jak podaje Brief: "Niestandardowa kampania w social media oparta o intrygujące kolaże to najnowszy projekt zrealizowany przez Agencję Oxymoron we współpracy z Urzędem Miasta Lublin. Kampania promowała ofertę turystyczną i kulturalną Lublina w kontekście jubileuszu 450-lecia zawarcia Unii Lubelskiej. "

Więcej na Brief