Co ma wspólnego Warren Buffet z komunikacją PR?

Uznawany za najlepszego inwestora w historii. Jeden z najbogatszych ludzi na świecie, który jako jedyny wśród ultrabogatych dorobił się na giełdzie, a nie na sprzedaży konkretnych produktów czy usług. 90-letni starszy pan, który nie lubi korzystać z komputera, chyba że d...
Stand-uperzy w marketingu - part #1

Redakcyjny obowiązek zmusza mnie do tego, żebym na wszelki wypadek rozpoczął artykuł od definicji stand-up’u. W uproszczeniu, jest to forma zabawnego monologu wygłaszanego przez komika (stand-upera) do publiczności. Jest podobny do znanego wcześniej w Polsce kabaretu – j...
Czy i kiedy można odmówić wysyłki informacji prasowej?

Od zawsze powtarza się, że agencja PR i jej przedstawiciele powinni być przede wszystkim doradcą dla klienta. A co jeśli klient bardzo chce zrobić coś z czym agencja się nie zgadza? A może związane jest to z przekroczeniem zasad etyki? Na warszat wzięliśmy klasyczne narz...
Influencerzy - co poszło nie tak?

Mawia się, że ryba psuje się od głowy. Wydaje się jednak, że akurat to zjawisko ma co najmniej kilka ośrodków gnilnych. Parafrazując klasyka: „źle się dzieje w państwie influencerskim”. Mimo, że to już kolejny rok, kiedy na wierzch wypływają problemy związane z tego typu...
Dlaczego wideo w komunikacji wewnętrznej uratuje Ci życie?

Podczas spotkania teamu komunikacji wewnętrznej potrzebujemy zaledwie kilku minut, żeby przekazać i zrozumieć najważniejsze newsy o firmie. Potem spędzamy kilka godzin na tworzeniu strategii komunikacji wspomnianego newsa, a kolejnych parę dni, a czasem tygodni, na jej r...
3 żelazne zasady marketingu dla facetów

Sprawa jest prosta: komunikacja do facetów w 2019 roku jest dużo bardziej skomplikowana niż była wcześniej. Zmiany społeczne w przeciągu ostatnich pokoleń sprawiły, że role płciowe są dużo bardziej „płynne”, co ma znaczący wpływ na to jak faceci postrzegają siebie i jak ...
Dlaczego odcinek był taki krótki? – o polskim youtube z LifeTube

Influencer marketing to nie tylko kreatywne akcje ze znanymi youtuberami. Za tą niesamowicie szybko rowijającą się gałęzią marketingu stoi coraz więcej konkretów, liczb, danych i raportów. Taką analizę polskiego youtuba przygotował LifeTube. O sposobie na sukces na YT, p...
Ile płacisz marketerze? Rusza badanie e-marketingu

Choć niektórzy narzekają, że wszędzie tylko chodzi o pieniądze, to naszym zdaniem o hajsie mówi się za mało! Poza tym, piszemy o komunikacji, nie chcemy zamykać się tylko w szufladce z „Public Relations”, interesuje nas wszystko co nowe i co jest online. Dlatego postanow...
Czemu reklamy Nike podbijają internet?

W ciągu ostatnich kilku lat każda większa produkcja filmowa Nike odnotowywała miliony wyświetleń online. Takie filmy jak „The Last Game”, „Winner Stays On” czy „The Switch” zna nie tylko każdy fan tej marki i sportu. Znają je także osoby, które na co dzień nie śledzą poc...
Dlaczego Pinterest to jeden z najbardziej niedocenianych kanałów social media w Polsce?

Czego dowiesz się z artykułu? 
Co ma wspólnego Warren Buffet z komunikacją PR?

Uznawany za najlepszego inwestora w historii. Jeden z najbogatszych ludzi na świecie, który jako jedyny wśród ultrabogatych dorobił się na giełdzie, a nie na sprzedaży konkretnych produktów czy usług. 90-letni starszy pan, który nie lubi korzystać z komputera, chyba że d...
Stand-uperzy w marketingu - part #1

Redakcyjny obowiązek zmusza mnie do tego, żebym na wszelki wypadek rozpoczął artykuł od definicji stand-up’u. W uproszczeniu, jest to forma zabawnego monologu wygłaszanego przez komika (stand-upera) do publiczności. Jest podobny do znanego wcześniej w Polsce kabaretu – j...
Czy i kiedy można odmówić wysyłki informacji prasowej?

Od zawsze powtarza się, że agencja PR i jej przedstawiciele powinni być przede wszystkim doradcą dla klienta. A co jeśli klient bardzo chce zrobić coś z czym agencja się nie zgadza? A może związane jest to z przekroczeniem zasad etyki? Na warszat wzięliśmy klasyczne narz...
Influencerzy - co poszło nie tak?

Mawia się, że ryba psuje się od głowy. Wydaje się jednak, że akurat to zjawisko ma co najmniej kilka ośrodków gnilnych. Parafrazując klasyka: „źle się dzieje w państwie influencerskim”. Mimo, że to już kolejny rok, kiedy na wierzch wypływają problemy związane z tego typu...
Dlaczego wideo w komunikacji wewnętrznej uratuje Ci życie?

Podczas spotkania teamu komunikacji wewnętrznej potrzebujemy zaledwie kilku minut, żeby przekazać i zrozumieć najważniejsze newsy o firmie. Potem spędzamy kilka godzin na tworzeniu strategii komunikacji wspomnianego newsa, a kolejnych parę dni, a czasem tygodni, na jej r...
3 żelazne zasady marketingu dla facetów

Sprawa jest prosta: komunikacja do facetów w 2019 roku jest dużo bardziej skomplikowana niż była wcześniej. Zmiany społeczne w przeciągu ostatnich pokoleń sprawiły, że role płciowe są dużo bardziej „płynne”, co ma znaczący wpływ na to jak faceci postrzegają siebie i jak ...
Dlaczego odcinek był taki krótki? – o polskim youtube z LifeTube

Influencer marketing to nie tylko kreatywne akcje ze znanymi youtuberami. Za tą niesamowicie szybko rowijającą się gałęzią marketingu stoi coraz więcej konkretów, liczb, danych i raportów. Taką analizę polskiego youtuba przygotował LifeTube. O sposobie na sukces na YT, p...
Ile płacisz marketerze? Rusza badanie e-marketingu

Choć niektórzy narzekają, że wszędzie tylko chodzi o pieniądze, to naszym zdaniem o hajsie mówi się za mało! Poza tym, piszemy o komunikacji, nie chcemy zamykać się tylko w szufladce z „Public Relations”, interesuje nas wszystko co nowe i co jest online. Dlatego postanow...
Czemu reklamy Nike podbijają internet?

W ciągu ostatnich kilku lat każda większa produkcja filmowa Nike odnotowywała miliony wyświetleń online. Takie filmy jak „The Last Game”, „Winner Stays On” czy „The Switch” zna nie tylko każdy fan tej marki i sportu. Znają je także osoby, które na co dzień nie śledzą poc...

Zapisz się do newslettera!

Czeka na Ciebie masa ciekawych newsów - szybciej niż na blogu!
1
2
3
4
5
6