PR-owcu, za chwilę obudzisz się z ręką w nocniku…

temu

… jeśli nie ogarniesz zmian, które nadchodzą wraz z wejście w życie Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych. Czasu zostało już naprawdę niewiele – czas na rachunek sumienia? Jesteś na to gotowy? Sprawdź to z najnowszym e-bookiem wydanym przez Prowly.
Co słychać w Content Marketingu w 2018 roku?

temu

Podczas kwietniowego spotkania PR bez krawatów w Warszawie na tapetę wzięliśmy temat content marketingu. Zagadnienie to pojawiło się u nas nie po raz pierwszy. Jakieś 2 lata temu zdecydowaliśmy, że warto przyjrzeć się, jak rozwija się ta dziedzina komunikacji, a był to okres naszej fascynacji Legendami Allegro. Co zmieniło się od tamtej pory?
Kto powinien odpowiadać za employer branding?

temu

Rekruterzy muszą zmierzyć się z dużym wyzwaniem - wzmacniającym się rynkiem pracownika. To nowa sytuacja, która sprawiła, że przedsiębiorstwa w Polsce coraz bardziej angażują się w działania employer branding. Nagle okazuje się, że zatrudnienie dobrego pracownika trwa nawet kilka miesięcy, a przekonanie aktualnych, żeby zostali, graniczy z cudem. Wniosek? Trzeba zbudować atrakcyjny wizerunek pracodawcy, tylko jak i kto powinien to zrobić?
Wielki powrót Baczewskiego - część trzecia

temu

Czy droższa znaczy lepsza? Skąd biorą się ceny wódki z klasy premium? Jak wykorzystać historię w komunikacji? O tym wszystkim w ostatniej części rozmowy z Pawłem Gorczycą, Dyrektorem Zarządzającym w J.A. Baczewski.
Dlaczego powinieneś zarejestrować się na Vero?

temu

Vero to żadna nowość, istnieje już od 3 lat. Jednak w ciągu ostatnich kilkunastu dni ściągnięto go już prawie milion razy. To nowy portal społecznościowy, który ma być wolny od treści sponsorowanych i algorytmów, za który trzeba będzie jednak zapłacić. Wierzę, że Vero namiesza w social media. Forma, którą proponuje, będzie idealna do personal brandingu. Marki też się na nim odnajdą, mimo braku sponsorowanych treści.
Kto robi najtrudniejszy marketing na świecie? - case study

temu

Pornhub. Promocja portalu pornograficznego to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim może stanąć marketer. Ograniczenia prawne, bardzo trudna tematyka, różnice kulturowe, nienajlepszy wizerunek całej branży, naturalna chęć zachowania prywatności… To już promocja papierosów jest znacznie łatwiejsza. Chyba że jesteś marketerem wspomnianego Pornhuba.
Nadchodzi rewolucja na Prowly! Co wiemy o zmianach?

temu

Mówią na mieście, że idzie nowe. Prowly zapowiedziało nową odsłonę swojej platformy. Dla nas to kwestia szczególnie istotna, bo nie tylko korzystamy z tego narzędzia na co dzień jako PR-owcy, ale skoro czytacie ten wpis to pewnie zdajecie sobie sprawę, że właśnie na Prowly „stoi” nasz blog. A co zapowiada ekipa z Madalińskiego?
Bądź jak Winston, czyli 4 lekcje dla PR-owców z filmu „Czas mroku”

temu

Winston Churchill to jeden z najciekawszych i najwybitniejszych polityków w historii świata. Debiutujący ostatnio w kinach film „Czas mroku”, przybliża jego sylwetkę w jednym z najtrudniejszych momentów w jego karierze, czyli w chwili objęcia po raz pierwszy urzędu premiera Zjednoczonego Królestwa, w samym środku wojennej zawieruchy. I choć o filmie już wiele powiedziano, zwłaszcza ze względu na genialną rolę Garego Oldmana, to w tym wpisie chcemy powiedzieć o kilku rzeczach, których jak PR-owcy możemy się nauczyć od Winstona Churchilla.
Jak się robi storytelling w polskich kampaniach wideo? - przykłady

temu

„Chcielibyśmy zastosować ten popularny storytelling w naszej najnowszej kampanii wideo. Przygotujecie jakąś rekomendację na jutro?” – takie zadanie klienci coraz częściej zlecają agencjom reklamowym, PR czy contentowym. I choć dużo mówi się o strukturze opowieści czy archetypach, w praktyce o dobry efekt nie tak łatwo. Stworzenie ciekawej i odpowiednio oddziałującej historii wymaga czasu, wiedzy oraz inspiracji.
Prosty język, głupcze

temu

Bootstrapping, pivot, skalowanie, redundancja, disruptive – to tylko kilka przykładów słów, które należą do specjalistycznego żargonu branży skupiającej się na rozwiązaniach z działu nowych technologii. Takim słowniczkiem może pochwalić się niemal każde środowisko biznesowe i w zasadzie nic w tym złego, dopóki wszyscy wiedzą o co chodzi. Kiedy jednak „branżowe słowa” przebijają się do przekazów marketingowych, to może zwiastować komunikacyjną katastrofę.
PR-owcu, za chwilę obudzisz się z ręką w nocniku…

temu

… jeśli nie ogarniesz zmian, które nadchodzą wraz z wejście w życie Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych. Czasu zostało już naprawdę niewiele – czas na rachunek sumienia? Jesteś na to gotowy? Sprawdź to z najnowszym e-bookiem wydanym przez Prowly.
Co słychać w Content Marketingu w 2018 roku?

temu

Podczas kwietniowego spotkania PR bez krawatów w Warszawie na tapetę wzięliśmy temat content marketingu. Zagadnienie to pojawiło się u nas nie po raz pierwszy. Jakieś 2 lata temu zdecydowaliśmy, że warto przyjrzeć się, jak rozwija się ta dziedzina komunikacji, a był to okres naszej fascynacji Legendami Allegro. Co zmieniło się od tamtej pory?
Kto powinien odpowiadać za employer branding?

temu

Rekruterzy muszą zmierzyć się z dużym wyzwaniem - wzmacniającym się rynkiem pracownika. To nowa sytuacja, która sprawiła, że przedsiębiorstwa w Polsce coraz bardziej angażują się w działania employer branding. Nagle okazuje się, że zatrudnienie dobrego pracownika trwa nawet kilka miesięcy, a przekonanie aktualnych, żeby zostali, graniczy z cudem. Wniosek? Trzeba zbudować atrakcyjny wizerunek pracodawcy, tylko jak i kto powinien to zrobić?
Wielki powrót Baczewskiego - część trzecia

temu

Czy droższa znaczy lepsza? Skąd biorą się ceny wódki z klasy premium? Jak wykorzystać historię w komunikacji? O tym wszystkim w ostatniej części rozmowy z Pawłem Gorczycą, Dyrektorem Zarządzającym w J.A. Baczewski.
Dlaczego powinieneś zarejestrować się na Vero?

temu

Vero to żadna nowość, istnieje już od 3 lat. Jednak w ciągu ostatnich kilkunastu dni ściągnięto go już prawie milion razy. To nowy portal społecznościowy, który ma być wolny od treści sponsorowanych i algorytmów, za który trzeba będzie jednak zapłacić. Wierzę, że Vero namiesza w social media. Forma, którą proponuje, będzie idealna do personal brandingu. Marki też się na nim odnajdą, mimo braku sponsorowanych treści.
Kto robi najtrudniejszy marketing na świecie? - case study

temu

Pornhub. Promocja portalu pornograficznego to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim może stanąć marketer. Ograniczenia prawne, bardzo trudna tematyka, różnice kulturowe, nienajlepszy wizerunek całej branży, naturalna chęć zachowania prywatności… To już promocja papierosów jest znacznie łatwiejsza. Chyba że jesteś marketerem wspomnianego Pornhuba.
Nadchodzi rewolucja na Prowly! Co wiemy o zmianach?

temu

Mówią na mieście, że idzie nowe. Prowly zapowiedziało nową odsłonę swojej platformy. Dla nas to kwestia szczególnie istotna, bo nie tylko korzystamy z tego narzędzia na co dzień jako PR-owcy, ale skoro czytacie ten wpis to pewnie zdajecie sobie sprawę, że właśnie na Prowly „stoi” nasz blog. A co zapowiada ekipa z Madalińskiego?
Bądź jak Winston, czyli 4 lekcje dla PR-owców z filmu „Czas mroku”

temu

Winston Churchill to jeden z najciekawszych i najwybitniejszych polityków w historii świata. Debiutujący ostatnio w kinach film „Czas mroku”, przybliża jego sylwetkę w jednym z najtrudniejszych momentów w jego karierze, czyli w chwili objęcia po raz pierwszy urzędu premiera Zjednoczonego Królestwa, w samym środku wojennej zawieruchy. I choć o filmie już wiele powiedziano, zwłaszcza ze względu na genialną rolę Garego Oldmana, to w tym wpisie chcemy powiedzieć o kilku rzeczach, których jak PR-owcy możemy się nauczyć od Winstona Churchilla.
Jak się robi storytelling w polskich kampaniach wideo? - przykłady

temu

„Chcielibyśmy zastosować ten popularny storytelling w naszej najnowszej kampanii wideo. Przygotujecie jakąś rekomendację na jutro?” – takie zadanie klienci coraz częściej zlecają agencjom reklamowym, PR czy contentowym. I choć dużo mówi się o strukturze opowieści czy archetypach, w praktyce o dobry efekt nie tak łatwo. Stworzenie ciekawej i odpowiednio oddziałującej historii wymaga czasu, wiedzy oraz inspiracji.
1
2
3
4