Połówka tygodnia #10

W ostatnim tygodniu w branży mówiło się o kampanii społecznej z bohaterami, którzy wcale nie są z innej bajki, o wódce w Krakowie (bo czy wypada czy też nie), o muzycznym contencie i lokowaniu u Pezeta i o piwkach, ale takich całkiem zero. A wszystko to okraszone odrobin...
Gdzie szukać inspiracji?

Na pewno znacie ze swojego życia zawodowego taką sytuację, w której dostajecie od klienta (swoją drogą, dlaczego ludzie piszą czasem słowo „klient” wielką literą?) brief a w Waszej głowie pustka, zero pomysłów. Co wtedy robić? Gdzie szukać ratunku? Jak pobudzić swoją kre...
Czy potrzebujemy kolejnej platformy video? – o IGTV słów kilka

Rano, jeszcze przed wstaniem z łóżka, przeglądamy Instastories. W drodze do pracy dostajemy kilka nowych snapów. Podczas przerwy na kawę w korpo oglądamy śmieszny filmik na YT. W międzyczasie nowe stories, snapy. W domu oglądamy kilka materiałów poradnikowych na oraz dai...
Dwie lekcje marketingu z „Dziedzictwo. Hereditary”

Krytycy ogłosili debiut reżyserski Ari Astera jednym z najlepszych horrorów dekady. W trakcie seansu widzowie osiągają podobno tętno biegnącego przez dłuższy czas mężczyzny (ciekawe czy tak samo się pocą? – tego nie zmierzyli...). Po 126 minutach wiem jedno – od Ariego m...
Wszystkie pytania, jakie chcieliście zadać freelancerowi w PR

„Po co pracować dla kogoś? Sam przecież zarobię więcej. Chociaż z drugiej strony, znaleźć klienta nie jest tak łatwo, konkurencja duża”. Założę się, że większość z nas ma takie myśli na pewnym etapie swojej kariery w public relations czy marketingu. Jak to jest naprawdę ...
 Jak wygrać Effie?

Jestem dość sceptyczny jeśli chodzi o branżowe nagrody. Bardzo często oceniana jest w nich jedynie kreatywność i to, jak popularna była wśród ludzi zajmujących się marketingiem. Często wystarczy dobrze napisany wniosek i voila, mamy nagrodę. Natomiast z pewnością godne u...
Połówka tygodnia #10

W ostatnim tygodniu w branży mówiło się o kampanii społecznej z bohaterami, którzy wcale nie są z innej bajki, o wódce w Krakowie (bo czy wypada czy też nie), o muzycznym contencie i lokowaniu u Pezeta i o piwkach, ale takich całkiem zero. A wszystko to okraszone odrobin...
Gdzie szukać inspiracji?

Na pewno znacie ze swojego życia zawodowego taką sytuację, w której dostajecie od klienta (swoją drogą, dlaczego ludzie piszą czasem słowo „klient” wielką literą?) brief a w Waszej głowie pustka, zero pomysłów. Co wtedy robić? Gdzie szukać ratunku? Jak pobudzić swoją kre...
Czy potrzebujemy kolejnej platformy video? – o IGTV słów kilka

Rano, jeszcze przed wstaniem z łóżka, przeglądamy Instastories. W drodze do pracy dostajemy kilka nowych snapów. Podczas przerwy na kawę w korpo oglądamy śmieszny filmik na YT. W międzyczasie nowe stories, snapy. W domu oglądamy kilka materiałów poradnikowych na oraz dai...
Dwie lekcje marketingu z „Dziedzictwo. Hereditary”

Krytycy ogłosili debiut reżyserski Ari Astera jednym z najlepszych horrorów dekady. W trakcie seansu widzowie osiągają podobno tętno biegnącego przez dłuższy czas mężczyzny (ciekawe czy tak samo się pocą? – tego nie zmierzyli...). Po 126 minutach wiem jedno – od Ariego m...
Wszystkie pytania, jakie chcieliście zadać freelancerowi w PR

„Po co pracować dla kogoś? Sam przecież zarobię więcej. Chociaż z drugiej strony, znaleźć klienta nie jest tak łatwo, konkurencja duża”. Założę się, że większość z nas ma takie myśli na pewnym etapie swojej kariery w public relations czy marketingu. Jak to jest naprawdę ...