Gdzie szukać inspiracji?

Na pewno znacie ze swojego życia zawodowego taką sytuację, w której dostajecie od klienta (swoją drogą, dlaczego ludzie piszą czasem słowo „klient” wielką literą?) brief a w Waszej głowie pustka, zero pomysłów. Co wtedy robić? Gdzie szukać ratunku? Jak pobudzić swoją kre...
Czy potrzebujemy kolejnej platformy video? – o IGTV słów kilka

Rano, jeszcze przed wstaniem z łóżka, przeglądamy Instastories. W drodze do pracy dostajemy kilka nowych snapów. Podczas przerwy na kawę w korpo oglądamy śmieszny filmik na YT. W międzyczasie nowe stories, snapy. W domu oglądamy kilka materiałów poradnikowych na oraz dai...
Dwie lekcje marketingu z „Dziedzictwo. Hereditary”

Krytycy ogłosili debiut reżyserski Ari Astera jednym z najlepszych horrorów dekady. W trakcie seansu widzowie osiągają podobno tętno biegnącego przez dłuższy czas mężczyzny (ciekawe czy tak samo się pocą? – tego nie zmierzyli...). Po 126 minutach wiem jedno – od Ariego m...
Wszystkie pytania, jakie chcieliście zadać freelancerowi w PR

„Po co pracować dla kogoś? Sam przecież zarobię więcej. Chociaż z drugiej strony, znaleźć klienta nie jest tak łatwo, konkurencja duża”. Założę się, że większość z nas ma takie myśli na pewnym etapie swojej kariery w public relations czy marketingu. Jak to jest naprawdę ...
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.