Wypiliśmy kawę z najlepszym PR-owcem na Węgrzech – cz. 2

Jakiś czas temu odwiedziliśmy Budapeszt, gdzie wypiliśmy kawę z prezes Uniomedia – największej węgierskiej agencji PR. Druga część naszej rozmowy z Zsofią Balatoni skupiła się na influence marketingu, CSR-ze, ale również na węgierskim środowisku PR-owym.
Historia wielkiego powrotu Baczewskiego do Polski - cz. 2

Wyborowa, Starka, Żubrówka - czy te marki były zawsze "markami"? Skąd się wzięły? Jak wyglądało przedwojenne portfolio Baczewskiego? I w końcu jako to jest z tą "polskością" alkoholowych brandów? O tym wszystkim przeczytacie poniżej, w drugiej części wywiadu z Pawłem Gor...
Historia wielkiego powrotu Baczewskiego do Polski cz. 1

Niewiele jest marek do których mam taki sentyment jak do Baczewskiego. Łączy w sobie skomplikowaną historię naszego kraju, Lwów i wysokiej jakości mocny alkohol – wszystko co lubię najbardziej. A mimo to, jest to przecież produkt na naszym rynku całkiem nowy. Wojenne per...
Wypiliśmy kawę z najlepszym PR-owcem na Węgrzech – cz. 1

Bieżący rok to dla nas czas rozszerzania działalności poza Warszawę. Niedawno zorganizowaliśmy pierwsze spotkanie „PR bez krawatów” w Krakowie, ale wcześniej odwiedziliśmy Budapeszt, gdzie wypiliśmy kawę z prezes Uniomedia – największej węgierskiej agencji PR. Pierwszą c...
Piwna komunikacja - PINTA

Komunikowanie o alkoholach zawsze nas mocno ciekawiło. Po pierwsze dlatego, że w większości przypadków należymy do grupy docelowej (jak dziwnie by to nie brzmiało). A po drugie dlatego, że regulacje prawne nakładają cała masę ograniczeń na producentów w sferze reklamy.
PR dla NGO'sów? Ale jak to? Wywiad z Propsy PR

Specjalizacja to przyszłość. Również w PR-ze. Coraz częściej małe agencje specjalizujące się w wąskiej dziedzinie podgryzają PR-owych gigantów. Czy podobnie będzie w tym przypadku? I jak to jest tak właściwie z PR-em dla NGO'sów? Przed Wami wywiad z Anią i Bartkiem z Pro...
Wypiliśmy kawę z najlepszym PR-owcem na Węgrzech – cz. 2

Jakiś czas temu odwiedziliśmy Budapeszt, gdzie wypiliśmy kawę z prezes Uniomedia – największej węgierskiej agencji PR. Druga część naszej rozmowy z Zsofią Balatoni skupiła się na influence marketingu, CSR-ze, ale również na węgierskim środowisku PR-owym.
Historia wielkiego powrotu Baczewskiego do Polski - cz. 2

Wyborowa, Starka, Żubrówka - czy te marki były zawsze "markami"? Skąd się wzięły? Jak wyglądało przedwojenne portfolio Baczewskiego? I w końcu jako to jest z tą "polskością" alkoholowych brandów? O tym wszystkim przeczytacie poniżej, w drugiej części wywiadu z Pawłem Gor...
Historia wielkiego powrotu Baczewskiego do Polski cz. 1

Niewiele jest marek do których mam taki sentyment jak do Baczewskiego. Łączy w sobie skomplikowaną historię naszego kraju, Lwów i wysokiej jakości mocny alkohol – wszystko co lubię najbardziej. A mimo to, jest to przecież produkt na naszym rynku całkiem nowy. Wojenne per...
Wypiliśmy kawę z najlepszym PR-owcem na Węgrzech – cz. 1

Bieżący rok to dla nas czas rozszerzania działalności poza Warszawę. Niedawno zorganizowaliśmy pierwsze spotkanie „PR bez krawatów” w Krakowie, ale wcześniej odwiedziliśmy Budapeszt, gdzie wypiliśmy kawę z prezes Uniomedia – największej węgierskiej agencji PR. Pierwszą c...
Piwna komunikacja - PINTA

Komunikowanie o alkoholach zawsze nas mocno ciekawiło. Po pierwsze dlatego, że w większości przypadków należymy do grupy docelowej (jak dziwnie by to nie brzmiało). A po drugie dlatego, że regulacje prawne nakładają cała masę ograniczeń na producentów w sferze reklamy.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.